breitling diamond replica пазар производители - предимно от Италия. Dizi е запазена марка, която се наложи на българския пазар най-вече със своите колекции, които са смели и провокативни, но в същото време и много елегантни. ШУШОНИ!jaeger le coultre replica" />
В кошницата има 0 продукта
ПОМОЩ И ИНФОРМАЦИЯ
Как да поръчам:
След като кликнете на избраният от Вас продукт, изберете желаният размер, и добавете в кошницата. След като приключите с добавянето на избраните от Вас продукти в кошницата, кликнете върху линк "Кошница" в горната дясна част на уебсайта за окончателно потвърждаване на поръчката. Попълнете адресната форма и изпратете. В рамките на 24 часа ще се свържем с Вас по телефона за окончателно потвърждаване на поръчката.
Поръчки непотвърдени от Ваша страна по телефон или е-мейл в рамките на 3 работни дни ще бъдат анулирани.
Метод и срок на доставка:
Продуктите ни се доставят с куриерска фирма.
Закупеният от Вас продукт ще бъде доставен на адреса, който сте вписали в поръчката си. Цената за доставка на продукт избран от вас е взависимост от куриерската фирма. Цената за доставка включва услуга наложен платеж (ако е избран този метод на плащане) и опаковъчни материали!
Ако сте избрали начин на плащане банков превод, имайте предвид че поръчката ще ви бъде изпратена след получаването му.
Доставката на продукти за някои по-отдалечени райони отнема от 1 до 4 работни дни.
От следните линкове можете да прегледате цените на куриерските фирми с които работим: ИНТЕРЛОГИСТИКА, ЛЕО ЕКСПРЕС, ЕКОНТ, СПИДИ, DHL, Сити Експрес.
Виртуален офис ЕКОНТ
Плащания:
За Ваше улеснение и удобство, поръчките могат да се заплащат на куриера с наложен платеж или предварително чрез банков превод.
В зависимост от държавата за която е доставката, крайната сума на вашата поръчка може да НЕ ВКЛЮЧВА цената за доставка. В този случай цената на доставка се определя допълнително и варира според куриерската фирма, дестинацията и теглото на пратката. Скоро след вашата поръчка ще се свържем с Вас за уточнение на таксата за доставка.
С изпращането на поръчка Вие се съгласявате с горепосочените условия със силата на договор. Нашите условията за поръчка, метод на доставка и плащане са съобразени с условията, посочени в Закона за защита на потребителите.
Информация необходима за извършване на банков превод:
Банка: ПроКредитБанк; Титуляр: ДИЗИ ООД; BIC: PRCBBGSF; Сметка в лева (IBAN): BG29 PRCB 9230 1004 2394 17; Сметка в евро (IBAN): BG32 PRCB 9230 1404 2394 27
Връщане на продукт:
Ако решите да върнете продукта, то можете да го направите в срок от 7 дни от датата на получаване.
Връщането се осъществява с предварително известие от Ваша страна по е-мейл или телефон,като прибавите и номера на поръчката. Като отговор ще Ви бъде изпратен е-мейл с адреса на който да върнете продукта. Артикула трябва да бъде върнат в състоянието в което е получен: с прикачени етикети и в опаковката в която е получен (прозрачен плик и т.н.) Няма да възстановяваме стойността на продукти които са били носени или не са върнати на нашият адрес в оригиналното си състояние.
При връщане, продукта трябва да бъде изпратен обратно до нас с пощенска или куриерска услуга която може да проследява пратките или ви предоставя разписка в която е посочен адрес на получателя.Всички пощенски разходи са за сметка на клиента. След получаване на продукта обратно на нашия адрес, стойността на продукта (без първоначалните пощенските разходи и тези за връщане) ще Ви бъде изпратена чрез пощенски запис. За тази цел, моля изпратете ни и трите си имена и адресна регистрация по лична карта ( според изискванията на Български Пощи за изпращане на пощенски запис )
Някой продукти (като бельо) не могат да се връщат, изключение е ако сте получили грешен или дефектен продукт.
Гаранции:
На основание БДС-515-88-M12, гаранционният срок на обувните изделия е 30 дни. Рекламации се приемат в централния ни офис в гр. Пловдив на адрес: ул. "Христо Дюкмеджиев" 25 или на тел. 0899/925155 или 032/625846.
Рекламация при явни дефекти се предявява в рамките на 3 работни дни след закупуването на стоката, а при скрити дефекти при откриването им, но не по-късно от срока на гаранцията им. Разходите по връщането на продукт, свързан с рекламация и изпращането на нов се поемат от клиента. Рекламации на стоки, закупени от сайта се приемат и на място, в някой от магазините на "DIZI" в цялата страна.
Съгласно чл. 120 от Закона за Защита на Потребителите, независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с дoговора за продажба съгласно този закон.
В случай, че поръчаните от вас артикули не отговарят на Вашите очаквания, можете да се откажете от сключения договор от разстояние, според условията от чл. 55 от Закона за Защита на Потребителите. Разходите по транспорта на продукта в този случай се поемат от клиента.
При разлепване и остраним дефект обувните артикули се отремонтират в срок от 20 дни.
Не се възстановява парична сума и не се предоставя нов чифт! При неправилна експлоатация производителят не приема рекламации!